Ve spolupráci s vývojářským studiem Inceton Games jsme si vyzkoušeli naši první erotickou hru Lust Theory Season 1.

V článku Lust Theory Season 1 recenze, gameplay, HW požadavky se dozvíte:

lust theory season 1, inceton games

Lust Theory Season 1 recenze

Lust Theory Season 1 je naše premiéra v oblasti erotických her, kterou jsme ve spolupráci se studiem Inceton Games měli tu čest vyzkoušet. Jako hráč, který vyzkoušel nespočet herních titulů a oblíbil si především akční hry, survival hry a střílečky jsem myslel, že toto bude jedna z nudných a trapných her i přes její popularitu viz. například hledanost v Googlu.

Příběh Lust Theory Season 1 se odehrává ve fiktivním městě, kde se zasekne čas a každý den ve 3:15 se vyresetuje herní den, díky čemuž můžete dále postupovat ve svádění herních postav (žen) jakoby jste v případě udělání chyby, žádnou chybu neudělali. V průběhu hlavního příběhu Lust Theory Season 1 navštívíte školu, Váš domov, sexshop a klasický obchod s potravinami, alkoholem a loterijními losy. Vy se svou hlavní postavou jste navíc obdařeni nadprůměrně velkým přirozením, které Vám ve hře místy značně usnadňuje přechod z slovních dialogů k sexu.

Postavy ve hře Lust Theory Season 1, tedy ženy které máte za úkol progresem v příběhu svést a zažít s nimi erotický zážitek mají postavy různých tvarů – naleznete zde tedy i hubené, i přírodou obdařené ženy a navíc hra Vám umožní navazovat tyto vztahy v libovolném pořadí, někdy však v příběhu s jednou herní postavou nebudete moct pokročit, dokud nepokročíte i s dalšími ženami.

Lust Theory Season 1 má vcelku propracované dialogy, které jsou místy velmi zdlouhavé takže je vhodné je rychle přeskakovat, výhoda však je, že když se nějaká část Vašeho pokroku se ženou opakuje, tak že ji systém hry samotně přeskočí k tomu, kdy Vy musíte udělat rozhodnutí, zda ženě sdělit některou z možností, nebo například vytáhnout pohlavní úd atd. Dohrání hlavního příběhu The Lust Theory Season 1 Vám zabere nejspíše jednotky hodin, možná i 10 hodin, pokud nebudete přeskakovat dialogy tak jak já. Co bych možná uvítal, je to, aby mimo titulky i hlavní postava, za kterou hrajete mluvila a v případě, že Vás ženy oslovují jménem, tak aby toto jméno vyslovovaly též, stejně tak, jak tomu je v titulkách.

Lust Theory Season 1 gameplay

Lust Theory Season 1 HW požadavky

OS: Windows XP nebo vyšší